後方から
2018年07月31日
車馬駄馬田 at 08:00 | Comments(0) | こ
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後方から
(BACK)
$$ Fixing bosses 19 extend rearwardly from adjacent the back lower ends of the walls 13 parallel to the base 17 to which they are connected by reinforcing webs 19a. / 固定ボス19は各々近接した垂直壁13の後方下端から、補強帯19aによって結合されている底面と平行に後方に延在する。(USP5537480)
$$ The drain terminal 103 is applied to the membrane bottom surface 17 after the membrane 16 is formed and the n-type drain layer 122 is introduced in the membrane 16 from the back-side of the device. (USPA02041003)
$$ The silicon wafer 71 is illuminated from the back using a tungsten halogen lamp 73. (USPA02045287)
(REAR)
$$ FIG. 5 illustrates a rear perspective view of a second plenum for receiving a second gas mixture for forming pilot flames within the combustion chamber; / 【図5】燃焼チャンバ内でパイロット火炎を形成するための第2のガス混合物を受入れる第2のプレナムの後方からの斜視図である。(USP8662883)
$$ This applies hydraulic fluid pressure to the front of the piston 13 and removes hydraulic pressure from its rear. / これにより、作動油圧力がピストン13の前方に加えられ、その後方から油圧が除去される。(USP8302272)
$$ FIG. 7 is an illustration of the accept gate 11 from the rear as compared with FIG. 2. / 図7は、図2と比較したような、後方からの受入ゲート11の図示である。(USP8181765)
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$$ Fixing bosses 19 extend rearwardly from adjacent the back lower ends of the walls 13 parallel to the base 17 to which they are connected by reinforcing webs 19a. / 固定ボス19は各々近接した垂直壁13の後方下端から、補強帯19aによって結合されている底面と平行に後方に延在する。(USP5537480)
$$ The drain terminal 103 is applied to the membrane bottom surface 17 after the membrane 16 is formed and the n-type drain layer 122 is introduced in the membrane 16 from the back-side of the device. (USPA02041003)
$$ The silicon wafer 71 is illuminated from the back using a tungsten halogen lamp 73. (USPA02045287)
(REAR)
$$ FIG. 5 illustrates a rear perspective view of a second plenum for receiving a second gas mixture for forming pilot flames within the combustion chamber; / 【図5】燃焼チャンバ内でパイロット火炎を形成するための第2のガス混合物を受入れる第2のプレナムの後方からの斜視図である。(USP8662883)
$$ This applies hydraulic fluid pressure to the front of the piston 13 and removes hydraulic pressure from its rear. / これにより、作動油圧力がピストン13の前方に加えられ、その後方から油圧が除去される。(USP8302272)
$$ FIG. 7 is an illustration of the accept gate 11 from the rear as compared with FIG. 2. / 図7は、図2と比較したような、後方からの受入ゲート11の図示である。(USP8181765)
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